Enhanced Power Buffer Spring. The design loads of the Blue spring are approximately 15% greater than the White spring for one of the considered Load Constants in the spring design. Refer to provided tuning procedure reference documents prior to calling for recommendations. We were encouraged to manufacture the Blue spring by Mike Pannone of CTT Solutions, who modified one of Sprinco's Red springs and recommended that they offer a spring with the loads of the Blue spring to address the high performance demands of other specimen platforms. While contemporary internet forum lore leans towards the use of the Blue spring with an H2 or ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML carbines, nothing is set in stone due to the vast range of gas port values in the wild that have come into play since we first entered the arena.
Erweiterte Power Buffer Feder. Das Design der blauen Feder hat eine Belastung, die ungefähr 15% höher ist als die der weißen Feder für einen der berücksichtigten Lastkonstanten im Federdesign. Bitte beziehe dich auf die bereitgestellten Referenzdokumente zur Abstimmung, bevor du Empfehlungen einholst. Wir wurden von Mike Pannone von CTT Solutions ermutigt, die blaue Feder herzustellen, der eine der roten Federn von Sprinco modifiziert hat und empfahl, eine Feder mit den Lasten der blauen Feder anzubieten, um den hohen Leistungsanforderungen anderer Plattformen gerecht zu werden. Während die zeitgenössische Internet-Forum-Lore zur Verwendung der blauen Feder mit einem H2 oder ST-T2 Buffer für 14,5 - 16” ML Karabiner tendiert, ist nichts in Stein gemeißelt aufgrund der Vielzahl von Gasportwerten, die seit unserem ersten Eintritt in die Arena ins Spiel gekommen sind.